.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل و نصب ها محلی و دادخواهي حاميان دولت در املش

در پی شایعاتی مبنی بر تغییر و جابجایی فرماندار املش و جابجایی وی به شهرستان فومن جمعی از اعضای حامیان دولت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار عدم تغییر و تصمیم گیری شدند.
متن دادنامه بدین شرح میباشد

بسمه تعالي
جناب دكتر محمود احمدي نژاد
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
سلام عليكم:
احتراما ضمن عرض تشكر از حضور شما در مقر سازمان ملل و دفاع جانانه در مركز كفر و نفاق از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران، نكاتي را در خصوص عزل ونصب ها در شهرستان املش به عرض جنابعالي مي رسانيم.
جناب رييس جمهور قطعا با نام املش و آوازه آن به خوبي واقفيد و هرگونه شرحي در خصوص املش و بزرگان اين ديار زيره به كرمان بردن است فقط همين اندازه بس كه حضرتعالي درسفر خود به شهرستان املش،از املش به عنوان قطعه اي از بهشت نام برديد و املشي كه زادگاه مردان بزرگي همچون شيخ بهاءالدين املشي ،افصح المتكلمين املشي ،ميرزاحبيب ا...املشي(رشتي)وزادگاه عالم مبارز و شهيد وارسته حضرت آيت ا...رباني املشي و... و خواستگاه تشييع (آل بويه)از روستاي بويه اين شهرستان بوده است .
جناب دكتر احمدي نژاد شايد آن چيزي كه شما را در دور اول سفرتان به اين شهرستان دل آزرده نمود اعتراضات گسترده شهروندان املشي از عملكرد فرماندار وقت املش فرد ي بنام( ناصح )بود كه بصورت مكتوب خواستار عزل وي گرديده بودند طوري كه حضور ناصح باعث اختلاف و چنددستگي در شهرستان املش گرديده بود و مي توان به جرات قسم خورد حضور حدود دوساله ناصح در املش سبب بيست سال عقب ماندگي توسعه در شهرستان املش گرديد.
جناب رييس جمهور مردم املش پيش از حضور ناصح و همزمان با استقلال شهرستان املش نيزاز وجود فرمانداري بنام كسرايي را حدود ده سال در اين شهرستان تجربه كردند كه گواه اين مدعا همين كسرايي در اين شهرستان كانديداي مجلس هشتم شد كه نتوانست بيش از 400 راي را كسب نمايد.
جناب رييس جمهور آن چيزي كه باعث ناراحتي ما از دولت عدالت محور شما بود انتصاب ناصح در زمان دولت شما و حجم گسترده نارضايتي هاي مردم و مسئولان از عملكرد وي بودكه در ديدارهاي متعددحضوري نيز بارها به نمايندگان وبازرسان اعزامي شما اعلام كرديم .
جناب دكتر احمدي نژاد با همه تلاش هايي كه دلسوزان و حاميان شما در شهرستان املش انجام دادند بلاخره آقاي محمد فلاح شجاعي كه قبلا در اين شهرستان معاون فرماندار بود و مورد قبول اكثر گروهها و جريانهاي سياسي ارزشگرا و ولايي بود حدود هشت ماهي بعنوان فرماندار املش منصوب گرديده است و شايد بايد به جرات بگوييم بيش از 90 در صد مردم و مسئولان از عملكرد بسيار مثبت او رضايت دارند و پس از حضور وي وفاق و همدلي بسياز خوبي در راستاي توسعه همه جانبه شهرستان و اجراي برنامه هاي دولت عدالت محور جنابعالي به وجود آمده است اما در هفته اخير خبر از يك معامله سياسي در خصوص جابجايي فرماندار املش پيچيده است و گويا قرار است فرماندار فعلي املش جناب فلاح شجاعي بعنوان فرماندار شهرستان فومن منصوب شود و فردي به نام فيض بخش كه معاون فرماندار رودسر است و حتي به درجه بازنشستگي نائل گشته به عنوان فرماندار جديداملش منصوب شود.
جناب رييس جمهور ناچارا مجبوريم نكاتي را در اين خصوص محضرتان اعلام نماييم كه اميدواريم دل آزرده نگرديد و همچنين دستور پيگيري ويژه را در اين خصوص صادر فرماييد.
1- از اينكه استاندارگيلان و معاون سياسي وي اصرار دارند با نظر نماينده شهرستان اقدام به اين جابجايي نمايند و با نظر مساعد ايشان فيض بخش را به عنوان فرماندار جديد املش منصوب نمايند سوال ما اين است كه مگر ناصح فرماندار سابق هم با نظر ايشان(نماينده) انتخاب نگرديدندكه موجي از نارضايتي ها را به همراه داشت و حتي خود نماينده هم چندي پس از انتصاب وي از عملكردش ناراضي بود!
2- وقتي قاطبه مردم و مسئولان از عملكرد فرماندار فعلي رضايت دارند و با توجه به اينكه وي حدود هشت ماه به اين سمت منصوب گرديده است و تا پايان كار دولت نهم هم چند ماهي باقي نمانده چه ضرورتي براي اين تغيير وجود دارد و گواه مدعاي ما ازرضايتمندي عملكرد فرماندار فعلي املش (فلاح شجاعي )همين قدر بس كه مي توانيد فقط پيش شماره 0142722را گرفته وهر شماره چهار رقمي را خواستيد بگيرد و از عملكرد فرماندار مان پرس و جو فرماييد وتا موارد ادعايي ما دستتان بيايد.
3- چه ضرورتي دارد كه مسئولان استانداري گيلان به تمامي نيروهاي وفادار به انقلاب و ارزشي شهرستان املش جهت تصدي پست ها انگ هاي مختلفي مي زنند نمونه اش براي بخشداري مركزي املش ويا معاونت فرمانداري املش كه علي رغم معرفي گزينه هاي متعدد بومي همگي با هماهنگي هاي پشت پرده سياسيون در حوزه معاونت سياسي استانداري گيلان قلم خوردند و در نهايت بخشدار چابكسر (اكبري) بعنوان معاون فرماندار املش منصوب گرديده است ويا فردي به عنوان(محمديان) كه براي بخشداري مركزي املش مطرح است كه فرهنگي و شاغل در آموزش و پرورش رودسر است و يك روز هم سابقه اجرايي ندارد و فقط از حاميان نماينده است اما دهها نيروي بومي املش براي اين پست معرفي شدند كه همگي از سوي معاون سياسي استاندار قلم خوردند.
4- اگرچه مردم املش با ديدن اينگونه ناملايمتي ها باز هم خم به آبرو نياوردند و معتقد بودند وجود فرماندار ارزشي و متعهد در راس شهرستان بعنوان نماينده عالي جنابعالي مي تواند همچنان با روحيه پرتلاش و سربازي آن دولت در اجراي برنامه ها دراين شهرستان ادامه كار دهد اما باكمال تعجب انتصاب فردي بعنوان فرماندار كه موجي از نگراني ها در بين نيروهاي اصولگر و ارزشي اين شهرستان دو چندان كرده است.
5-فردي كه بعنوان فرماندار جديد شهرستان املش مطرح است (فيض بخش ) ايشان در دولت اصلاحات با فشار نماينده وقت شهرستان (حسن زادگان)بعنوان معاون فرمانداررودسرمنصوب گرديدند و مدتي است كه زمزمه بازنشستگي او به گوش مي رسد و حتي خود نماينده فعلي شهرستان در اوايل انتخابش بعنوان نماينده مجلس فشار بسيار زيادي به استاندار وقت گيلان (عبدالهي )وارد كرد كه وي را جابجا نمايد كه با اصرار استاندار وقت تا زمان بازنشستگي با حضور ايشان در رودسر موافقت كرده بود و حال چه شده كه حتي با بازنشسته شدن وي اصرار بر انتخاب وي بعنوان فرماندار املش دارند ؟سوال ما اين است كه مگر در گيلان قحط الرجال است مي بايست از وجود يك بازنشسته بعنوان فرماندار استفاده شود؟ ناراحت كننده تر آن است كه تماس معاون سياسي استاندار با برخي مسئولان ناراضي است كه اعلام مي دارند ما فردي قوي تر از فرماندار فعلي را براي املش انتخاب كرده ايم وفقط چند ماه هم در املش بيشترميهمان نيست وحتي فرماندار قبلي (ناصح)هم با همين تحليل در املش منصوب شده بود و توانست با حقوق و مزاياي فرمانداري بانشست گردد كه اين حركت توهين آشكار به مردم با فرهنگ شهرستان املش است!
جناب رييس جمهور با صراحت تمام به جنابعالي اعلام مي داريم اينگونه معامله ها و زدو بندهاي سياسي در زمان دولت شما بعيد است و جاي بسي تاسف !وبا انتخاب فرماندار جديد (فيض بخش)موجي از تنش ها ي سياسي درشهرستان املش مجددا آغاز خواهد شد!و نكته آخر اينكه ولو مسئولان سياسي اصرار بر تغيير جناب فلاح شجاعي فرماندار املش را دارند ما شديدا مخالفت خود را با انتصاب فيض بخش اعلام مي داريم و به استاندار گيلان اعلام مي كنيم نماينده شهرستان هاي رودسر املش كه فقط با اختلاف 137 راي با رقيب خود به پيروزي رسيده نمي تواند اظهار نظر نمايد و در همين حوزه انتخابيه بيش از 75 هزار نفر به نماينده فعلي نه گفتند و آراء و نظرات ساير گروهها از جمله حاميان دولت وساير گروههاي اصولگراي اين شهرستان توجه نمايند.
جناب دكتر احمدي نژاد در پايان با صداي رسا اعلام مي داريم مخالفت شديد خود را با انتصاب معاون جديد فرماندار(اكبري)و (فيض بخش) بعنوان فرماندار جديد شهرستان املش اعلام مي داريم و از حضرتعالي خواستاريم تا به وزير محترم كشور دستور عاجل و فوري صادر فرماييد تا مانع صدور حكم براي فرماندار پيشنهادي املش و همچنين به استاندارگيلان در خصوي تجديد نظر در حكم معاون فرماندار املش را اقدام جدي نمايند . من ا... توفيق
( حاميان دولت عدالت محوروجبهه مدافعان سوم تيردر شهرستان املش)
رونوشت جهت اطلاع:
1- وزير محترم كشور
2- معاون محترم اجرايي رييس جمهور
3-مشاور ارشد رييس جمهور جناب ثمره هاشمي
4-نماينده محترم ولي فقيه در گيلان
5- استاندار گيلان
6-نماينده مردم شهرستانهاي رودسر و املش
7- امام جمعه محترم شهرستان املش


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.329 seconds.